Νιώθεις πρησμένη; 5 απλά βήματα και… φούσκωμα τέλος!


Νιώθεις πρησμένη; 5 απλά βήματα και… φούσκωμα τέλος!

Tips για να ξεπρηστείς το συντομότερο δυνατό
Νιώθεις διαρκώς πρησμένη και φουσκωμένη; Παρόλο που δεν έχεις αλλάξει κάτι στο καθημερινό σου διαιτολόγιο, ο οργανισμός σου αντιδρά; Πάμε να νικήσουμε το πρόβλημα με 5 απλά βήματα :

 

1. Μείωσε το αλάτι: Το βασικότερο από όλα! Αν δε μειώσεις τις ποσότητες που λαμβάνεις, μην περιμένεις να δεις διαφορά, μιας και προκαλεί κατακράτηση
2. Ναι στο νερό και στο τσάι: Αν θες να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου και να ξεπρηστείς, μην ξεχνάς να πίνεις δύο λίτρα νερό την ημέρα. Επιπλέον, κατανάλωνε πράσινο τσάι
3. Όχι στο αλκοόλ: Μείωσε το, καθώς προκαλεί αφυδάτωση και ευνοεί την κατακράτηση υγρών. Προτίμησε ένα ποτήρι κρασί, 2-3 φορές την εβδομάδα
4. Όχι στα έτοιμα φαγητά, στις κονσέρβες και στα πατατάκια: Φροντίστε τη γραμμή σας μαγειρεύοντας μόνες σας το φαγητό σας. Πείτε όχι στο έτοιμο φαγητό καθώς και στα τσιπς που σας χαρίζουν άφθονες θερμίδες και φυσικά κυτταρίτιδα (ναι, έχουν πολύ αλάτι)
5. Αυξήστε την ποσότητα καλίου που λαμβάνετε, μιας και βοηθά στην απομάκρυνση του νατρίου από τον οργανισμό σας. Βάλτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τις ακόλουθες τροφές: Μπανάνες, γιαούρτι, ψάρι, φασόλια και γλυκοπατάτες.

 

Πηγή: www.queen.gr

Νιώθεις πρησμένη; 5 απλά βήματα και… φούσκωμα τέλος!
User Rating: 0 (0 votes)