Νιώθεις μελαγχολική; 6 ασκήσεις yoga που θα σε κάνουν να χαμογελάσεις!


Νιώθεις μελαγχολική; 6 ασκήσεις yoga που θα σε κάνουν να χαμογελάσεις!

Σύμφωνα με ένα δημοσίευμα του Harvard Mental Health, η yoga είναι ίσως ένας από τους καλύτερους τρόπους να νικήσεις τη μελαγχολία, το στρες, τη θλίψη, αλλά και την κατάθλιψη. Οι ερευνητές εξέτασαν τα οφέλη της yoga σε μια ομάδα ατόμων από την οποία ζητήθηκε να την εξασκούν 3 φορές τη βδομάδα για 1 ώρα, την ίδια στιγμή που μια άλλη ομάδα περπατούσε για τις ίδιες ώρες.

Μετά από 12 εβδομάδες, παρατηρήθηκε πως τα άτομα της πρώτης ομάδας εμφάνιζαν κατά πολύ μεγαλύτερες αυξήσεις στα επίπεδα του νευροδιαβιάστη GABA, σε σχέση με τα άτομα που απλώς περπατούσαν. Αξίζει να σημειώσουμε πως τα χαμηλά επίπεδα του συγκεκριμένου νευροδιαβιβαστή έχουν σχετιστεί με την εμφάνιση κατάθλιψης.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι πρακτικές τις yoga στοχεύουν στην καταπολέμηση του άγχους, την ηρεμία, τη χαλάρωση και το αίσθημα ανανέωσης και ευεξίας.

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις κάθε φορά που νιώθεις πιεσμένη και μελαγχολική κα θα νιώσεις αμέσως πολύ καλύτερα.

Lotus Pose: Κάθισε οκλαδόν, με την πλάτη χαλαρή αλλά σε ευθεία και τα χέρια ακουμπισμένα απαλά στα γόνατα με τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω. Το πιο σημαντικό είναι να θυμάσαι να φέρνεις την προσοχή στις ανάσες σου, μετρώντας 5 σε κάθε εισπνοή και 5 σε κάθε εκπνοή. Κράτα τα μάτια σου κλειστά και παρακολούθησε την αναπνοή σου. Μείνε σε αυτή τη στάση για 10’ ή και περισσότερο, μέχρι να νιώσεις χαλαρωμένη.

Viparita Karani: Είναι μια εξαιρετική στάση όχι μόνο για το στρες, αλλά και τη μελαγχολία, καθώς δεν έχει μόνο χαλαρωτικές ιδιότητες, αλλά θα σε γεμίσει παράλληλα με ενέργεια. Δεν είναι τυχαίο που συχνά αναφέρονται σε αυτή ως «Η πηγή της νεότητας». Για να την εκτελέσεις, ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια παράλληλα με το σώμα σου και τις παλάμες να ακουμπούν το πάτωμα. Σήκωσε τα πόδια σου στον αέρα, κρατώντας την μέση σου ακουμπισμένη στο έδαφος και τα πέλματα χαλαρά. Αν σε δυσκολεύει, μπορείς να αφήσεις να ακουμπούν σε κάποιο τοιχο.

Child’s Pose: H συγκεκριμένη στάση είναι πιθανότατα η πιο χαλαρωτική απ’ όλες τις στάσεις yoga. Λυγίζοντας τα γόνατα κάθισε στο πάτωμα ανάμεσα από τα πόδια σου. Πάρε μια βαθιά ανάσα και στην εκπνοή άσε το σώμα σου να πέσει προς τα μπροστά, έτσι ώστε τα χέρια σου να τεντώσουν μπροστά και η κοιλιά να είναι ανάμεσα από τα γόνατά σου. Χαλάρωσε κάθε μέρος του σώματός σου μένοντας εκεί για 5 βαθιές ανάσες.

Setu Bandha Sarvangasana (Στάση γέφυρας): Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια παράλληλα στο σώμα και τα γόνατα λυγισμένα. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς σου ανασήκωσε το κορμό σου έτσι ώστε να δημιουργείται μια διαγώνια από τα γόνατα μέχρι το στήθος σου. Πρόσεξε να μην πιέσεις το λαιμό και την αυχένα σου. Αυτή η στάση είναι ιδανική για να χαλαρώσεις, αλλά και να γεμίσεις ενέργεια το σώμα σου.

Child’s Pose: H συγκεκριμένη στάση είναι πιθανότατα η πιο χαλαρωτική απ’ όλες τις στάσεις yoga. Λυγίζοντας τα γόνατα κάθισε στο πάτωμα ανάμεσα από τα πόδια σου. Πάρε μια βαθιά ανάσα και στην εκπνοή άσε το σώμα σου να πέσει προς τα μπροστά, έτσι ώστε τα χέρια σου να τεντώσουν μπροστά και η κοιλιά να είναι ανάμεσα από τα γόνατά σου. Χαλάρωσε κάθε μέρος του σώματός σου μένοντας εκεί για 5 βαθιές ανάσες.

FISH POSE: Η συγκεκριμένη στάση θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις την πλάτη, την μέση, και τον αυχένα σου, ενώ παράλληλα θα καλυτερεύσει την αναπνοή και την καρδιακή σου λειτουργία. Ξεκίνα ξαπλωμένη ανάσκελα, με τα χέρια στα πλαϊνά. Ανασήκωσε το κορμό σου από το έδαφος φέροντας όσο πιο ψηλά μπορείς το στήθος, ενώ κρατάς τη μέση και το κεφάλι χαλαρά ακουμπισμένο στο έδαφος.

 
Πηγή: joytv.gr

Νιώθεις μελαγχολική; 6 ασκήσεις yoga που θα σε κάνουν να χαμογελάσεις!
User Rating: 0 (0 votes)