Είσαι έτοιμη να πεις μια για πάντα «αντίο» στην κυτταρίτιδα;


Είσαι έτοιμη να πεις μια για πάντα «αντίο» στην κυτταρίτιδα;

Απαλλάξου μια και καλή από τη γνωστή και αντιαισθητική όψη «φλοιού πορτοκαλιού» με αυτές 4 σούπερ ασκήσεις, που στοχεύουν στην προβληματική περιοχή των γλουτών και των μηρών.

1. Ξεκίνα με 2 λεπτά γρήγορο περπάτημα (αν είσαι στο γυμναστήριο μπορείς να αντικαταστήσεις το περπάτημα με το ποδήλατο ή το ελλειπτικό). Αύξησε την ταχύτητα ακόμη περισσότερο για άλλα 8 λεπτά. Ελάττωσε την ταχύτητα και ξεκίνα να περπατάς χαλαρά για να ηρεμήσει το σώμα και να βρεις την ανάσα σου.

2. Squats με βάρη: Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στην ευθεία των ώμων, κρατώντας 2 βαράκια με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα (διάλεξε εσύ τα κιλά που μπορείς να σηκώσεις). Κάνε squat (βαθύ κάθισμα) κρατώντας τη πλάτη τεντωμένη. Έλα ξανά στην αρχική θέση και κάνε 10-15 επαναλήψεις.

3. Lunges: Στάσου όρθια με τα πόδια ενωμένα και κρατώντας τα βαράκια. Κάνε ένα μεγάλο (και σταθερό) βήμα προς τα μπροστά με το δεξί πόδι. Κρατώντας την πλάτη σου ίσια, άρχισε να χαμηλώνεις αργά το αριστερό γόνατο προς το πάτωμα, έτσι ώστε δεξί να σχηματίσει γωνία 90. Βάζοντας δύναμη στο δεξί πόδι, πίεσε το σώμα σου προς τα πίσω, επανερχόμενη στην αρχική θέση. Επανέλαβε με το αριστερό. Κάνε 10-15 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

4. Resistance leg scissors: Πέρασε ένα ελαστικό ιμάντα (λάστιχο γυμναστικής) χαλαρά γύρω από τους αστραγάλους σου. Ξάπλωσε ανάσκελα με τις παλάμες να ακουμπούν στο πάτωμα και τέντωσε τα πόδια ψηλά και σε έκταση πάνω από τους γοφούς, ώστε να κρατούν το λάστιχο τεντωμένο. Άνοιξε τα πόδια όσο μπορείς και μείνε εκεί για μερικά δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε λίγο τα πόδια και επανέλαβε. (10-15 επαναλήψεις)

Είναι σημαντικό να μην βιάζεσαι να ολοκληρώσεις τις κινήσεις, αλλά να τις «σπας» σε 2 κινήσεις, ώστε να γυμνάζεσαι και να «καις» ακόμη περισσότερο.

 
Πηγή: joytv.gr

Είσαι έτοιμη να πεις μια για πάντα «αντίο» στην κυτταρίτιδα;
User Rating: 0 (0 votes)