8 τροφές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά


8 τροφές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

Φόρα crop top και εφαρμοστά χωρίς δεύτερη σκέψη, βάζοντας στο πιάτο σου αυτές τις τροφές.

Όχι δεν είναι φήμες. Φυσικά και η επίπεδη κοιλιά χτίζεται με κοιλιακούς, αλλά αν δεν το έχεις ιδιαίτερα, μπορείς να αποκτήσεις μέχρι και γράμμωση, κάνοντας απλά σωστές επιλογές στο πιάτο σου.

Και όταν λέμε για σωστές επιλογές, εννοούμε βάζοντας αυτές τις 8 τροφές. Είναι ιδανικές για να αποχωριστείς το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς, να χαρείς τα crop top με την ψυχή σου.

1. Σοκολατούχο γάλα χαμηλών λιπαρών

Έχει την τέλεια αναλογία υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Τέλεια επιλογή για μετά το γυμναστήριο, καθώς θα σε βοηθήσει να χάσεις λίπος και να αυξήσεις τη μυική σου μάζα.

2. Ποπ κορν

Ναι, φυσικά μπορεί μια λιχουδιά να μη σου φουσκώνει την κοιλιά. Τα ποπ κορν που φτιάχνονται με θερμό αέρα, έχουν λίγες θερμίδες. Αποτελείται από 100% μη επεξεργασμένα δημητριακά ολικής άλεσης και όπως λένε μελέτες, όσοι καταναλώνουν προϊόντα ολικής άλεσης έχουν λιγότερο λίπος στην κοιλιά από ότι όσοι δεν.

3. Φασόλια

Τα φασόλια είναι μια τροφή ιδανική για επίπεδη κοιλιά. Έρευνες δείχνουν ότι όσοι τα επιλέγουν, είναι πιο αδύνατοι και έχουν λεπτότερη μέση. Ίσως αυτό συμβαίνει επειδή έχουν λίγες θερμίδες και μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

4. Κινόα

Είναι ολικής άλεσης όπως το ποπ κορν και είναι πλήρης σε πρωτεΐνη που σε βοηθάει να νιώθεις χορτάτη. Απόλαυσε την με φρούτα στο πρωινό ή παγωμένη σε κάποια σαλάτα στο μεσημεριανό ή το βραδινό σου.

5. Φρούτα και λαχανικά

Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά είναι τέλειες επιλογές για εσένα που θες να αποκτήσεις ή να διατηρήσεις επίπεδη την κοιλιά σου. Και αυτό γιατί αποτελούνται κατά 80-90% από νερό. Είναι, δηλαδή, υψηλής θρεπτικής αξίας και χαμηλά σε λιπαρά. Επίσης, οι ίνες τους πολεμούν το… γουργουρητό της κοιλιάς.

6. Άπαχο ελληνικό γιαούρτι

Τα προβιοτικά που περιέχονται στο ελληνικό άπαχο γιαούρτι μπορούν να μειώσουν τα κακά βακτήρια στο έντερο σου και είναι υπεύθυνα για το φούσκωμα της κοιλιάς.

7. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι η μόνη φυσική πηγή βιταμίνης D. Η έλλειψη αυτής της βιταμίνης έχει συσχετιστεί με υψηλότερα ποσοστά λίπους στην κοιλιά.

8. Καρύδια

Έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν τροφές που έχουν μονοακόρεστα λίπαρά (όπως καρύδια) χάνουν περισσότερο λίπος από την κοιλιά.

Πηγή

8 τροφές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά
User Rating: 0 (0 votes)