8 εναλλακτικοί τρόποι για να τρώμε τα λαχανικά μας


8 εναλλακτικοί τρόποι για να τρώμε τα λαχανικά μας

Όλοι και όλες γνωρίζουμε ότι τα λαχανικά, εκτός από υγιεινά, μπορούν να γίνουν και πολύ νόστιμα. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να τα αξιοποιήσουμε στις καθημερινές συνταγές μας και παρακάτω σας προτείνουμε οκτώ.

Νέα εικόνα

1. Ψήστε όλο το λαχανικό. Στην παραπάνω εικόνα, βλέπετε ένα κουνουπίδι ολοψημένο. Η συνταγή αποδείχτηκε πολύ δημοφιλής στο διαδίκτυο.

Νέα εικόνα (1)

2. Το μαρούλι ως κούπα γεμάτη σάλτσα. Έτσι συνδυάζουμε το τερπνό με το ωφέλιμο.

Νέα εικόνα (2)

3. Φτιάξτε πίτσα με βάση το κουνουπίδι. Αντί για αλεύρι, χρησιμοποιήστε κουνουπίδι, που έχει πολύ λιγότερες θερμίδες.

Νέα εικόνα (3)

4. Αντικαταστήστε τα σιτηρά με λαχανικά. Εδώ βλέπουμε ένα μίγμα από κουνουπίδι, μαϊντανό, κομμένη ντομάτα, χυμό λεμονιού και ελαιόλαδο.

Νέα εικόνα (4)

5. Βλαστοί ρεβιθιών αντί για σπαγγέτι. Οι βλαστοί ρεβιθιών έχουν την ίδια αίσθηση με το σπαγγέτι, μόνο που είναι πολύ πιο υγιεινοί.

Νέα εικόνα (5)

6. Λωρίδες από κολοκυθάκια αντί για φετουτσίνι. Το ζυμαρικό φετουτσίνι ίσως μπορεί να αντικατασταθεί από λωρίδες κολοκυθιού, οι οποίες, συνδυασμένες με άλλα ζυμαρικά, προσφέρουν ένα απολαυστικό γεύμα.

Νέα εικόνα (6)

7. Τριμμένο κουνουπίδι αντί για ρύζι. Το τριμμένο κουνουπίδι έχει ίδια υφή, αλλά πολύ μεγαλύτερη θρεπτική αξία (και λιγότερες θερμίδες) από το πατροπαράδοτο ρύζι. Γιατί να μην επιλέξουμε το πρώτο λοιπόν;

Νέα εικόνα (7)

8. Αντί για ψωμάκια… κολοκυθάκια!

Για να γλιτώσουμε τις περιττές θερμίδες που δίνει το ψωμί, μπορούμε να φτιάξουμε ένα σάντουιτς ή ένα burger, χρησιμοποιώντας πλατιές φέτες από κολοκυθάκια. Ανάμεσά τους μπορούμε να βάλουμε το μπιφτέκι ή το κοτόπουλο μας.

Γρηγορίου Βασιλική, MSc
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Διευθύντρια  του Διαιτολογικού τμήματος
Web: www.nutricenter.gr
Email: diet@nutricenter.gr

8 εναλλακτικοί τρόποι για να τρώμε τα λαχανικά μας
User Rating: 4.8 (2 votes)