7 tips για να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου μέσα σε 7 μόλις μέρες


7 tips για να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου μέσα σε 7 μόλις μέρες

Πόσες φορές δεν έχεις ξεκινήσει κάποια δίαιτα μόνο και μόνο για να τη λήξεις μια βδομάδα αργότερα επειδή η ζυγαριά αρνιόταν πεισματικά να κουνηθεί; Μπορεί να ακολουθείς τη δίαιτα και να ασκείσαι αλλά αυτό δε σημαίνει πως τρέφεσαι σωστά ώστε να ενεργοποιήσεις και να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου, άρα και να χάσεις κιλά γρηγορότερα.

Τι είναι ο μεταβολισμός: Είναι η διαδικασία στην οποία ο οργανισμός δημιουργεί ενέργεια από την τροφή που προσλαμβάνεις. Όταν είμαστε πιο μικροί σε ηλικία, ο μεταβολισμός μας είναι πολύ πιο αποτελεσματικός στο να χρησιμοποιεί τις θρεπτικές ουσίες που του προσφέρουμε στον οργανισμό μας και να τις μετατρέψει σε ενέργεια. Όμως ανά 5ετία μεταβολισμός αρχίζει να αλλάζει, μειώνοντας κατά 5% κάθε φορά τις ταχύτητές του.

Διάβασε αυτά τα 7 tip που θα σε βοηθήσει να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου:

1. Ξεκίνα υπολογίζοντας το μεταβολισμό σου με βάση ην ηλικία, το ύψος, το βάρος και τη σωματική σου δραστηριότητα. Αυτό θα σε βοηθήσει να βρεις πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά για να μπορέσεις να αδυνατίσεις.

2. Μείωνε 100 θερμίδες κάθε μέρα: Μην κάνεις τεράστιες αλλαγές στη διατροφή σου από την αρχή. Αν θέλεις να παραμείνεις πιστή στη δίαιτά σου, φρόντιζε να την αλλάζεις σιγά σιγά.

3.Πρόσθεσε πρωτεΐνη: Αν θέλεις να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου πρόσθεσε πρωτεΐνη στην καθημερινή σου διατροφή, κι αυτό γιατί ο οργανισμός σου καίει τις διπλάσιες θερμίδες για να επεξεργαστεί τις πρωτεΐνες. Απ’ ό, τι τους υδατάνθρακες.

4. Φαγητό ανά 3 ώρες: Κι όμως, αν θέλεις να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου, πρέπει να αυξήσεις και το πόσο συχνά τρως. Σιγουρέψου πως τρως τουλάχιστον 3 γεύματα την ημέρα και 2 υγιεινά σνακ των 250 θερμίδων (τα οποία δεν πρέπει να παραλήψεις).

5. Πίνε 3 παγωμένα ροφήματα την ημέρα: από κρύο καφέ και πράσινο τσάι. Προσθέτοντας μάλιστα πάγο θα τονώσεις τον μεταβολισμό σου ακόμη περισσότερο..

6. Ασκήσεις μικρής διάρκειας και μεγάλης απόδοσης: Δε χρειάζεται να περνάς μια και δυο ώρες ασταμάτητα στο γυμναστήριο, Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μερικές ολοκληρωμένες ολιγόλεπτες ασκήσεις (όπως cardio, tabata ή power yoga)

7. Σνακ που θα επιταχύνουν τον μεταβολισμό: φιστίκια Αιγίνης, αποξηραμένα βερίκοκα, εσπεριδοειδή, μούρα, δημητριακά υψηλά σε φυτικές ίνες, σκόρδο, σολομός, σπόροι chia, γιαούρτι, αυγά, σπανάκι κακάο, αμύγδαλα, καρύδα, σκέτος καφές.

Πηγή: joytv.gr

7 tips για να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου μέσα σε 7 μόλις μέρες
User Rating: 0 (0 votes)