7 στάσεις yoga για καλύτερο σεξ


7 στάσεις yoga για καλύτερο σεξ

Θέλεις να τονώσεις την ερωτική σου ζωή; Να αναζωπυρώσεις τη σεξουαλική σου όρεξη και να απολαύσεις εντονότερους και συχνότερους οργασμούς; Κι όμως, η yoga μπορεί να σου χαρίσει αυτά κι ακόμη περισσότερα. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Journal of Sexual Medicine, γυναίκες που εξασκούν yoga έχουν μεγαλύτερη ερωτική επιθυμία και δυνατότερους οργασμούς, σε σχέση με τις υπόλοιπες.

Είναι ενδιαφέρον αν σκεφτείς πως στα Σανσκριτικά η «yoga» σημαίνει «ένωση», η αρμονική ένωση του σώματος με τον νου. Από την άλλη πάρα πολλές έρευνες στο παρελθόν έχουν καταδείξει με ποιον τρόπο μια δυσαρμονία πνεύματος και σώματος (όπως η χαμηλή αυτοεκτίμηση ή το στρες) μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στη σεξουαλική μας ζωή.

Η yoga εστιάζει στο να σε επανασυνδέσει και να σε επαναϊσορροπήσει με τον εαυτό σου. Με βάση της την αγάπη και την αποδοχή του εαυτού μας, οι φόβοι, οι ανασφάλειες για το σώμα και την συνολική μας εικόνα , καθώς και το στρες που κουβαλάμε, διαλύονται αφήνοντάς μας χαρούμενες, ερωτικές, αισιόδοξες και λαμπερές εκ των έσω. Παράλληλα θα σε μάθει να ηρεμείς, να νιώθεις άνετα με τον εαυτό σου και να συγκεντρώνεσαι στη στιγμή, χωρίς να αποσπάσαι από άλλες σκέψεις.

Υπάρχουν όμως και στάσεις, οι οποίες εκτός απο τα οφέλη που προαναφέραμε, είναι ιδανικές για να τονώσεις τους μύες της πυελικής περιοχής και να αυξήσεις την κυκλοφορία του αίματος στα συγκεκριμένα σημεία. Δεν είναι τυχαίο που κάποιες απο αυτές περιέχονται… στο Kama Sutra!

Ποιές στάσεις προτείνουμε να προσθέσεις στο πρόγραμμα πριν…χαθείτε κάτω απο τα σκεπάσματα;

1. Cat& Cow: Ξεκίνα καθισμένη στα τέσσερα με τους καρπούς στην ευθεία των ώμων και τους μηρούς στην ευθεία των γονάτων. Εισπνέοντας λύγισε τον κορμό σου προς τα πάνω, έτσι ώστε να δημιουργήσεις μια καμπύλη προς τα πάνω (Cow). Εκπνέοντας λύγισε τον κορμό σου προς τα κάτω, έτσι ώστε να δημιουργήσεις μια καμπύλη προς τα κάτω (Cat).
Τα οφέλη αυτής της στάσης: Μεταφέροντας το σώμα σου από τη μια στάση στην άλλη, δυναμώνεις τους μύες Kegel, έτσι ώστε να μπορείς με μεγαλύτερη ευκολία να ελέγχεις τις συσπάσεις του κόλπου σου αλλά και την ποσότητα τριβής που προτιμάς κατά τη διάρκεια της συνουσίας.

2.Butterfly: Λυγίζοντας τα γόνατα ένωσε τα πέλματά σου και κρατώντας τα και με τα δύο σου χέρια, εισέπνευσε μακραίνοντας το θώρακά σου. Εξέπνευσε και άσε το κορμό σου να πέσει προς τα μπροστά, προσπαθώντας να φέρεις το κεφάλι σου όσο πιο κοντά στα δάχτυλά των ποδιών σου μπορείς.
Τα οφέλη αυτής της στάσης: Η συγκεκριμένη στάση θα δώσει μια έξτρα ώθηση στη λίμπιντό σου. Τεντώνει τους εσωτερικούς μύες των μηρών και αυξάνει το άνοιγμά των ποδιών σου για μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων. Ταυτόχρονα αιματώνει σωστά την πυελική περιοχή, κάνοντας την πιο ευαίσθητη στην επαφή (κάτι που σημαίνει πως θα μπορείς να ερεθιστείς πιο εύκολα και πιο έντονα).

3. Wide-Legged Straddle: Κάθισε με τα πόδια τεντωμένα και όσο περισσότερο ανοιχτά μπορείς. Κρατώντας την πλάτη σου ευθεία, πάρε μια βαθιά εισπνοή και στην εκπνοή ρίξε το βάρος σου μπροστά, τεντώνοντας τα χέρια δεξιά κι αριστερά έτσι ώστε να αγγίξεις τις μύτες των ποδιών σου. Μείνε σε αυτή θέση για 10 ανάσες και σε κάθε εκπνοή προσπάθησε να τεντώνεις όλο και περισσότερο το σώμα σου προς τα κάτω.
Τα οφέλη αυτής της στάσης: τα ίδια με την υπέροχη Butterfly.

4.Lizard: Από θέση plank (ίδια με την θέση push up, μόνο που εδώ τα χέρια είναι λυγισμένα και οι βραχίονες εφάπτονται του εδάφους) κάνε ένα μεγάλο βήμα φέροντας το αριστερό σου πόδι παράλληλα με την εξωτερική μεριά του αριστερού σου χεριού. Μείνε εκεί για 10 ανάσες.
Τα οφέλη αυτής της στάσης:Τη συγκεκριμένη μπορεί να την χρησιμοποιήσεις και κατά τη διάρκεια του σεξ. Αυξάνει τη διείσδυση, επιτρέποντάς σου να έχεις εσύ τον έλεγχό της (αφού βρίσκεσαι από πάνω από τον σύντροφό σου) ενώ παράλληλα επιτρέπει να δημιουργήσεις μια σεξουαλική αμεσότητα με τον αγαπημένο σου.

5. Eagle: Ξεκινώντας από όρθια θέση, λύγισε ελαφρά τα γόνατά σου. Τύλιξε το δεξί σου πόδι γύρω από το αριστερό, έτσι ώστε το κουντεπιέ του δεξιού να «φρενάρει» στη γάμπα του αριστερού. Κράτα το σώμα σου τεντωμένο και το στήθος σου προς τα πάνω. Εισπνέοντας φέρε τα χέρια σου μπροστά, τυλίγοντας τα μεταξύ τους έτσι ώστε οι παλάμες να ενώνονται. Μείνε εκεί για 5 ανάσες.
Τα οφέλη αυτής της στάσης: Η συγκεκριμένη στάση είναι τόσο σέξι που περιλαμβάνεται μέχρι και στο Kama Sutra!Ολοκληρώνοντάς την αυξάνεις την κυκλοφορία του αίματος στον τράχηλο της μήτρας σου, προετοιμάζοντάς τον για τις πιο έντονες ερωτικές επαφές.

6. Bridge : Ξάπλωσε ανάσκελα, με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια σε έκταση. Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα σήκωσε τους γοφούς σου προς τα πάνω. Πλέξε τα δάχτυλα των χεριών σου μεταξύ τους κάτω από τους σηκωμένους σου γοφούς, κρατώντας τους ώμους σου σε επαφή με το πάτωμα/στρώμα γυμναστικής.
Τα οφέλη αυτής της στάσης: Εκτός του ότι θα τονώσει τους μύες των ποδιών σου, ταυτόχρονα θα βελτιώσει την κατάσταση και των μυών του κόλπου σου, για περισσότερους και πιο έντονους οργασμούς.

7. Bow: Ξάπλωσε μπρούμυτα, με τα πόδια σε έκταση και τα χέρια στο πλάι του σώματός σου. Λύγισε τα γόνατα προς το μέρος των γοφών σου και πιάσε με τα χέρια σου τους αστραγάλους σου. Εισέπνευσε και ανασήκωσε το στήθος σου από το πάτωμα, τραβώντας παράλληλα τα πόδια σου προς τα πίσω. Μείνε εκεί για 15-20’’ και έπειτα χαλάρωσε, αφήνοντας τα άκρα σου να πέσουν απαλά.
Τα οφέλη αυτής της στάσης: Αν θες εντονότερους και περισσότερους οργασμούς δεν υπάρχει καλύτερη.

Πηγή: joytv.gr

7 στάσεις yoga για καλύτερο σεξ
User Rating: 0 (0 votes)