5 «αντηλιακές» τροφές που δεν πρέπει να λείψουν από τη διατροφή σου


5 «αντηλιακές» τροφές που δεν πρέπει να λείψουν από τη διατροφή σου

Με τον Αύγουστο ένα βήμα έξω από την πόρτα μας, η προστασία από τον ήλιο γίνεται ακόμη πι ο απαραίτητη, καθώς η ηλιακή ακτινοβολία στο συγκεκριμένο μήνα φτάνει το ύψιστο βαθμό της, κάτι που αυξάνει κατακόρυφα και την επικινδυνότητα της βλαβερής υπεριώδους ακτινοβολίας.

Γι’ αυτό μαζί με το αντηλιακό σου (το οποίο είναι ασυζητητί εκ των ων ουκ άνευ), πρόσθεσε και αυτές τις τροφές στη καθημερινή διατροφή σου, καθώς έχουν φυσικές «αντηλιακές» ιδιότητες:

Ντομάτες και καρπούζι: Το πιο πιθανό είναι πως δεν λείπουν αυτή την εποχή από το τραπέζι σου και πολύ καλά κάνουν, αφού περιέχουν λυκοπένιο, το οποίο βάση μελετών καταπολεμά την ανάπτυξη καρκίνου του δέρματος, προστατεύοντάς το από τον ήλιο, έως και κατά 33% περισσότερο.

Καρότα και γλυκοπατάτες: Τα 2 αυτά λαχανικά περιέχουν καροτενοειδή, τα οποία είναι θρεπτικές ουσίες οι οποίες όχι μόνο αυξάνουν την προστασία του δέρματος από τον ήλιο, αλλά μπορούν και να μας μαυρίσουν φυσικά.

Σολομός: Όπως κάθε ψάρι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι γνωστά για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους, ο σολομός δεν είναι κάνει καλό μόνο στην καρδιά, αλλά και το δέρμα μας, προστατεύοντάς το από καψίματα ή μελανώματα (έως και κατά 50%). Σύμφωνα με έρευνες τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι χρήσιμα για την καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών στο σώμα, οι οποίες μπορεί να προκύψουν από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο.

Μαύρη σοκολάτα: Δεν είναι ότι περίμενες κάποιο ιδιαίτερο λόγο για να φας σοκολάτα, αλλά σίγουρα αισθάνεσαι καλύτερα όταν ξέρεις πως βοηθάει ουσιαστικά το σώμα σου. Μεταξύ όλων των άλλων ωφέλιμων ιδιοτήτων της, έρευνες έχουν δείξει πως το κακάο μπορεί να μειώσει την ευαισθησία του δέρματος στον ήλιο κατά 25%.

Τσάι: το συγκεκριμένο είναι ένας υπέροχος τρόπος και να προστατεύσεις το δέρμα σου από τον ήλιο και να προσφέρεις την ενυδάτωση που χρειάζεται . Έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση τουλάχιστον ενός φλιτζανιού λευκού, μαύρου ή πράσινου τσαγιού την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ορισμένων τύπων καρκίνου του δέρματος κατά 30%.

 

Πηγή: joytv.gr

5 «αντηλιακές» τροφές που δεν πρέπει να λείψουν από τη διατροφή σου
User Rating: 0 (0 votes)