16η Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light


16η Athens Xclusive Designers Week by  Coca-Cola light

32 διακεκριμένοι και νέοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας συναντιούνται στο μεγαλύτερο fashion event της Αθήνας, από 24 έως 27 Οκτωβρίου!

Η Διεθνής Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, AthensXclusiveDesignersWeekby Coca-Colalight, ανανεώνει για 16η φορά το ραντεβού της με 32 κορυφαίους σχεδιαστές από 24 έως 27 Οκτωβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, στη Λεωφόρο Συγγρού, παρουσιάζοντας πρώτη τις νέες τάσεις της μόδας για την περίοδο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015.

Την διοργάνωση θα «ανοίξει» ο οίκος μόδας VassilisZoulias, ένας από τους πιο θρυλικούς της Αθήνας, που εδώ και δεκαετίες χαρακτηρίζεται για την κομψότητα και την φινέτσα στις δημιουργίες του. Την πρώτη μέρα της 16ης AXDWbyCoca-Colalight, ο σχεδιαστής Βασίλης Ζούλιας πρόκειται να παρουσιάσει τη  Νέα Resort Collection SS ’15, έχοντας ως πηγή έμπνευσης την Μις Ελλάς και Top Model των ’60s ΥΑΚΙΝΘΗ Καραβίτη-Πολίτη.

Από τους πλέον καταξιωμένους οίκους μόδας, η Ρίτα Πατερώνη  παρουσιάζει την ανανεωμένου ύφους συλλογή της. Πάνω από 30 χρόνια διαχρονικής μόδας  με πορεία στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική χαρακτηρίζουν τον οίκο RitaPateroni. Η Ρίτα και η Λιάνα, μητέρα και κόρη, μοιράζονται στο σχεδιαστικό κομμάτι και δημιουργούν συλλογές με θηλυκότητα και άποψη.

Δημιουργίες υψηλής ραπτικής, νυφικά αλλά και pretaporter σειρές που ξεχωρίζουν για την προσωπική αίσθηση του στυλ και τα μοναδικά και πρωτότυπα υλικά θα παρουσιάσει ο οίκος KathyHeyndels. Ο επικεφαλής του οίκου, Γιάννης Τόγκος, παρουσιάζει τη νέα του συλλογή στην AXDWbyCoca-Colalight.

Δύο νέες και ταλαντούχες σχεδιάστριες συναντούν ένα αγαπημένο label κοινό και για τις δύο. Η Lila Nova και η Loukia Kyriakou αναδείχθηκαν μέσα από τα Best New Designers Awards, τον διαγωνισμό-θεσμό της AXDW, κερδίζοντας και οι δύο το πρώτο βραβείο. Το fairytale chic με vintage στοιχεία, που χαρακτηρίζει τη Lila Nova και το safari / utility glamour, που βρίσκεται στην καρδιά του στυλ της Loukia Kyriakou, ταίριαξαν γάντι με το Underground look. Στη 16η AXDW byCoca-Colalight, η Lila Nova θα παρουσιάσει την πέμπτη συλλογή της για το label, ενώ η Loukia Kyriakou τη δεύτερη.

Η πρώτη μέρα της διοργάνωσης θα ολοκληρωθεί με τις δημιουργίες τουΑπόστολου Μητρόπουλου, ο οποίος από το χειμώνα του 2006 σχεδιάζει  για την εταιρεία Underground τη συλλογή ApostolosMitropoulosUnderground. Ρούχα basic αλλά πάντα με χαρακτηριστικά τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες, τις δυναμικά σέξι πινελιές και τον ισχυρό, μοναδικό χαρακτήρα, οι δημιουργίες του Απόστολου για το Underground είναι περιζήτητα κομμάτια για όλες τις fashionistas.

Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light program

Το Σάββατο 25/10, στην πασαρέλα της 16η AXDW byCoca-Colalightαρχικά θα δούμε  τις δημιουργίες της Γιώτας και του Ιωάννη Κωνσταντίνου, του σχεδιαστικού διδύμου της JoinClothes. Η JOINCLOTHES, εφαρμόζοντας τις θεμελιώδεις αρχές της αρχιτεκτονικής με δημιουργικότητα, έχει ως αποτέλεσμα ευέλικτα και πολυμορφικά ρούχα, ως επί το πλείστον, σε onesize. Τα ρούχα μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους δημιουργώντας layers (στρώσεις) και με βάση την ευελιξία τους, μπορούν να φορεθούν από το πρωί έως το βράδυ.

Το brand name Stylianosάρχισε να επεκτείνεται στο εξωτερικό με το μεγαλύτερο επίτευγμα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής γραμμής για την “αεροπορία STAR ALPHA”, τις ιδιωτικές αερογραμμές της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας. Ο Στυλιανός σπούδασε στο θρυλικό Instituto Marangoni στο Μιλάνο και από το 2008 είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του σπιτιού Νυφικό ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ. Έχει συμμετάσχει στην AXDW  όπου κατέπληξε το κοινό, κατ ‘αρχάς με το φανταστικό φινάλε της Δούκισσας Νομικού φορώντας νυφικό φόρεμα με 1800 κεντημένα κρύσταλλα Swarovski (συλλογή Αντιθέσεις, fw 2012-13) και μια σεζόν αργότερα τιμήθηκε με το βραβείο «Best New Designer».

Παίρνοντας έμπνευση από origami, films, MPVs, Lego, την αρχιτεκτονική και πολλά άλλα, η Κατερίνα Βαμβακά – Gaffer & Fluf παρουσιάζει μια συναρπαστική συλλογή από ρούχα που προσαρμόζονται ανάλογα με το στυλ και τις ανάγκες του καθένα.
Η ιδέα της δημιουργίας ρούχων που εξελίσσονται κατά  την διάρκεια της ημέρας είναι κάτι περισσότερο από μια έννοια της μόδας. Είναι το προϊόν μιας ανάγκης για ατομική έκφραση. Η πολυετή εμπειρία της Κατερίνας Βαμβακά στο χώρο του costumedesign στο θέατρο, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση και τη διαφήμιση, την οδήγησε στο να κατανοήσει και να αναδείξει τη μοναδικότητα του κάθε γυναικείου σώματος.

Το brand ΣΟΜΦ πρόκειται να συμμετάσχει για δεύτερη συνεχόμενη φορά στην AthensXclusiveDesignersWeek. Η σχεδιάστρια  MariafloraLehec, απόφοιτος του CentralSaintMartin, έχει δουλέψει μαζί με μερικούς από τους κορυφαίους σχεδιαστές μόδας της Βρετανίας και είναι γνωστή για το βραβευμένο blog www.miss-athenes.net.

Η δεύτερη μέρα της διοργάνωσης θα ολοκληρωθεί με τις δημιουργίες της σχεδιάστριας AthinaKorda. Γεωμετρικές, αυστηρές γραμμές, σκούρα χρώματα και αντιθετικά υλικά συνθέτουν το προσωπικό ύφος της δημιουργού, που συμμετέχει για 3η φορά στην AXDWbyCoca-Colalight.

Την Δευτέρα 27/10 την αυλαία θα ανοίξει ο σχεδιαστής NotisPanayiotou, ο οποίος ξεκίνησε από το κόσμημα και μετά από μια μεγάλη πορεία στο χώρο του θεάματος ασχολήθηκε με το ένδυμα. Ο Κύπριος σχεδιαστής είναι γνωστός για το sexy στοιχείο που επικρατεί στις συλλογές του .

Με τη δεύτερη κολεξιόν του ο σχεδιαστής Spiros Stefanoudakis είχε αποσπάσει το βραβείο του «Best New Designer» στα βραβεία των Νέων Σχεδιαστών της διοργάνωσης. Ο σχεδιαστής έχει συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες, ενδυματολόγους, τηλεοπτικές εκπομπές και περιοδικά και υπόσχεται να κερδίσει το κοινό με την παρουσίαση της νέας του κολεξιόν.

CelebritySkin σημαίνει avantgarde, θεατρικότητα, εντυπωσιακά αξεσουάρ, εμμονή με το μαύρο και φυσικά… celebrities στην πασαρέλα! To δίδυμο του Δημήτρη Στρέπκου  και της Ελένης Μπάρλα έχει ξεχωρίσει από την αρχή της πορείας του: ελληνικά και διεθνή media γράφουν για τις δημιουργίες τους, συμμετέχουν σε events μόδας και τέχνης ενώ το Celebritycrowd συνεχώς αυξάνεται: Άντα Λιβιτσάνου, Νατάσα Καλογρίδη, Τζένη Μπότση, Δημήτρης Βλάχος, Πέμυ Ζούνη κ.α.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συλλογή Surya Namaskar  SS 2015 του brandname Valtadoros που θα παρουσιάσει ο ταλαντούχος σχεδιαστής Πάρις Βαλταδώρος και είναι επηρεασμένη από τη στάση του σώματος όπως τη βλέπουμε στη Γιόγκα.

Την αυλαία της 16ης AXDW byCoca-Colalight θα «ρίξει» ο Panos Apergis, ο σχεδιαστής που διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο χώρο της μόδας και έχει εργαστεί ως στυλίστας για πολλά χρόνια σε περιοδικά, τηλεόραση και κινηματογράφο. Το έθνικ στοιχείο υπερισχύει στις συλλογές του και τον κάνει να ξεχωρίζει με το προσωπικό του στυλ σε ρούχα και αξεσουάρ.

Για μια ακόμα φορά ο πολύ σημαντικός θεσμός των NewDesignersAwards by Coca–Cola light, δίνει το «βήμα» σε 15 νέους σχεδιαστές να αναδείξουν το ταλέντο τους και έχουν την ευκαιρία να διακριθούν στις κατηγορίες BestNewDesigner, BestTrendsetter και BestCatwalk. To Θεσμό έχει αγκαλιάσει αυτή τη σεζόν η Coca-Colalight, η οποία στηρίζει τους νέους σχεδιαστές και τους κάνει αρωγούς στην προσπάθεια στήριξης του (ΕΕΛΙΑ) του φορέα με τον οποίο συνδέεται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο έκπληξη που θα απολαύσουμε στην πασαρέλα.Παράλληλα, την ημέρα των NDAbyCoca-Colalight, θα φιλοξενηθούν δύο ομαδικές συμμετοχές, εκτός διαγωνισμού, από τους σπουδαστές και απόφοιτους των  ειδικοτήτων   Ενδύματος  και  Κοσμήματοςτου  Δημοτικού  Ινστιτούτου  Επαγγελματικής  Εκπαίδευσης και  Κατάρτισης   Βόλου [ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ]  και τους σπουδαστές Σχεδίου Μόδας & Πατρό-Ραπτικής του Theialab.

Για τρίτη συνεχόμενη φορά, η Athens Xclusive Designers Week by Coca-Colalight δίνει τη δυνατότητα ενεργού συμμετοχής στο ευρύ κοινό μέσα από τον ανοιχτό διαγωνισμό σχεδίου FashionDesignProject, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή του νικητή στα επόμενα New Designers Awards. Η ανάδειξη του νικητή θα γίνει μέσω on line ψηφοφορίας στο facebook.

Η  CocaColalight, το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών που παρακολουθεί και αγκαλιάζει τις τάσεις στην μόδα,  υποστηρίζει σαν DiamondSponsor για πρώτη φορά τη διοργάνωση AXDWως χορηγός μετονομασίας και θα δώσει το δικό της στίγμα με εκπλήξεις και πολλή Coca-Colalightγια όλους τους παρευρισκόμενους. Παράλληλα, συνεχίζοντας να στηρίζει δυναμικά την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) για την ενημέρωση των γυναικών γύρω από τις καρδιαγγειακές παθήσεις, δημιούργησε σε συνεργασία με την εταιρεία μόδας BSB, το νέο συλλεκτικό αξεσουάρ μόδας – έκπληξη, το οποίο και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της 16ης Athens Xclusive Designers Week by Coca-Colalight. Το αξεσουάρ θα μπορούν οι επισκέπτες της  16ης Athens Xclusive Designers Week by Coca-Colalightνα αγοράζουν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο shop-inshopπου θα φιλοξενηθεί στο χώρο, σε ειδική προνομιακή τιμή, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του αξεσουάρ θα δοθούν στην ΕΕΛΙΑ για την υποστήριξη της δράσης και ενημέρωσης των γυναικών για την πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων. Τα αξεσουάρ ειναι συνολικά 200 συλλεκτικά κομμάτια, αποκλειστικά σχεδιασμένα για την ενέργεια που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της AthensXclusiveDesignersWeekbyCoca-Colalight.

Η Belvedere Vodka, η super premium βότκα από την Πολωνία, στηρίζει τη μόδα και τους δημιουργούς της και γίνεται για μια ακόμα σεζόν χορηγός της Διεθνούς Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας! Οι WorldClassbartenders της Belvedere θα επιμεληθούν μοναδικά signaturecocktails για τους VIP καλεσμένους της διοργάνωσης σε ένα νέο εντυπωσιακής κατασκευής bar ειδικά σχεδιασμένο για την AXDWby     Coca-Cola light! Παράλληλα, η Belvedere Vodka, αναζητά το καλύτερο Street Style Fashion Icon ανάμεσα στους επισκέπτες της 16ης Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light. Στη φετινή διοργάνωση, η Belvedere Vodka προσκαλεί τους παρευρισκόμενους να ποζάρουν στο φακό του φωτογράφου, να ανεβάσουν τη φωτογραφία τους στο Instagram με το hashtag #BelvedereStyle και να κερδίσουν ένα outfit από τη collection του Πάνου Απέργη.

H βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie συμμετέχει στο φετινό AXDW byCoca-Colalight, με μια πρωτοποριακή ενέργεια, ένα ειδικό happening που στόχο έχει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την ψωρίαση: ένα μη μεταδοτικό νόσημα από το οποίο πάσχουν περίπου 220.000 συνάνθρωποι μας στην Ελλάδα. Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η δράση παροτρύνει το κοινό να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι ασθενείς και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις του. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της AbbVie, που έχει ως επίκεντρο τους ασθενείς και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.

Την επιμέλεια του μακιγιάζ θα αναλάβει η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE, με επικεφαλής τον Freddy Kalobratso.

Το hair styling των επιδείξεων της AXDW by Coca-Cola light,  θα γίνει με τα προϊόντα του βρετανικού fashion lover brand Toni & Guy, που αγαπήθηκε από εκατομμύρια γυναίκες για το ακαταμάχητο στυλ και το μοναδικό ύφος που προσδίδει σε κάθε τους εμφάνιση! Την επιμέλεια του hair styling θα αναλάβει όπως κάθε σεζόν η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos, με επικεφαλής τον Βασίλη Διαμαντόπουλο.

Κατά τη διάρκεια της 16ης AXDW byCoca-Colalight, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις ευεργετικές ιδιότητες του πόσιμου θαύματος, του κορυφαίου πόσιμου κολλαγόνου, Collagen Pro-Active, τόσο στην υγεία όσο και στην ομορφιά!

Το κοινό της εβδομάδας μόδας θα μπορέσει να επισκεφθεί το μοναδικό showroom της Alexia Fashion με δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών, που θα βρίσκονται στο χώρο της διοργάνωσης για όλες τις ημέρες.

Hospitality Sponsor: Athenaeum InterContinental Athens

Partners: Fashion Workshop by Vicky Kaya, Freddy Make Up Stage, Diamantopoulos, Airchampion24.gr, ΠίταΠαν.

Χορηγοί Επικοινωνίας: ΕΤV, MTV, OTE TV, Athens DeeJay, Rock FM, HELLO! FASHION, Αthens Voice, Ελευθεροτυπία, enet.gr, Adore, Tlife, The TOC, Hope, kool, myfitnesslife.gr.

Αιγίδες: ΕΟΤ – Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ΕnterpriseGreece, Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας στην Αθήνα, ΕΑΤΑ – Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, ΠΣΒΒΠΕ – Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος, ΠΣΕ – Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων,  ΣΒΒΕ – Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.

Το Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής τελεί υπό τη διαχείριση του Athenaeum InterContinental Athens.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα και τις επίσημες σελίδες της στα social media:
www.axdw.gr
www.facebook.com/axdweek
www.twitter.com/AXDWeek
www.youtube.com/AXDWeek
www.instagram.com/axdweek
www.pinterest.com/axdweek

16η Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light
User Rating: 0 (0 votes)