Πώς Να… Εισάγετε Τη Γυμναστική Στην Καθημερινότητά Σας


Η γυμναστική θα πρέπει να ενταχθεί στην καθημερινότητά μας. Όχι μόνο γιατί βοηθάει στη διατήρηση της σιλουέτας μας, αλλά και στην υγεία μας, προσφέροντας ταυτόχρονα ευεξία, χαλάρωση, αποφυγή του στρες και μπόλικη θετική ενέργεια.

Το δύσκολο για μένα, ανέκαθεν, δεν ήταν αυτή καθαυτή η γυμναστική, αλλά το να τη βάλω στο καθημερινό μου πρόγραμμα. Επειδή λοιπόν, πολλές από εμάς έχουμε το ίδιο πρόβλημα, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να μας γίνει η γυμναστική συνήθεια.

Έχει φανεί από έρευνες ότι η άσκηση, όσο πιο νωρίς γίνεται, έχει θετικότερες συνέπειες στη διάθεση και την ψυχολογία μας. Ξυπνώντας, λοιπόν, λίγο νωρίτερα και πηγαίνοντας για ένα πρωινό τρέξιμο ή περπάτημα, είναι ένα καλό ξεκίνημα τόσο για τη δύσκολη ημέρα που μας περιμένει, όσο και για την υγεία μας. Λίγο τρέξιμο, ένα γρήγορο ντουσάκι και ένα δυνατό πρωινό καφεδάκι μπορούν να αποδειχθούν θαυματουργά…

Η ένταξη της γυμναστικής στη ζωή μας πρέπει να γίνει σωστά και μεθοδικά και να μην πέσουμε με τα μούτρα σε αυτήν. Για αυτό καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε με ελαφριά άσκηση τρεις φορές την εβδομάδα και σιγά σιγά να αυξήσουμε τους ρυθμούς και τη συχνότητα. Έτσι, πολύ σύντομα θα φτάσουμε στο «κάθε δεύτερη μέρα» και γιατί όχι και στο «κάθε μέρα».

Δημιουργώντας το δικό μας προσωπικό πρόγραμμα γυμναστικής, είναι ένα ακόμη τρικ ώστε να καταφέρουμε να κολλήσουμε σε αυτό. Έτσι, μία φορά την εβδομάδα μπορούμε να φτιάχνουμε ένα εβδομαδιαίο πλάνο για το πόσο και πως ακριβώς θέλουμε να ασκηθούμε. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο φορτωμένη και δύσκολη μπορεί να είναι μία μέρα και πόσο πιο ελεύθερη μία άλλη.

Σίγουρα δεν είμαστε οι μόνες μας που θέλουμε να εισάγουμε την άσκηση στη ζωή μας. Για αυτό καλό θα ήταν να βρούμε κάποια φίλη μας, η οποία να έχει την ίδια επιθυμία και να ξεκινήσουμε μαζί αυτό το εγχείρημα. Έτσι η μία θα «τραβάει» την άλλη και δεν θα έχουμε δικαιολογίες για να το αποφύγουμε. ¶λλωστε, ακόμη και η γυμναστική μπορεί να είναι διασκεδαστική, με την κατάλληλη παρέα.

Θέτοντας τους προσωπικούς μας στόχους και παρακολουθώντας την πρόοδό μας, θα μπορέσουμε να είμαστε πολύ πιο συνεπής και ειλικρινής με τους εαυτούς μας. Ο στόχος μας μπορεί να αφορά ένα όμορφο και γυμνασμένο σώμα ή απλά μία καλή φυσική κατάσταση για περισσότερη υγεία και σωματική ισορροπία. Όποιος κι αν είναι, είναι καλό και μόνο που υπάρχει, γιατί αποτελεί ένα σημαντικό λόγο να μην παραιτηθούμε ποτέ.

Αν παρότι θέλουμε να γυμναστούμε αλλά η άσκηση μας προκαλεί μία αποστροφή, τότε μπορούμε να τη συνδυάσουμε με κάτι άλλο λιγότερο βαρετό ή ανιαρό. Για παράδειγμα μπορούμε να ακούμε μουσική ταυτόχρονα, να τρέχουμε σε ένα πολύ όμορφο μέρος ή ακόμη και να βλέπουμε ένα αγαπημένο πρόγραμμα στην τηλεόραση. Υπάρχουν ακόμη και ασκήσεις που συνδυάζονται με τις δουλειές του σπιτιού -όχι ότι αυτές είναι πάντα ευχάριστες!- κι έτσι μπορούμε να εξοικονομήσουμε και χρόνο, αλλά και κόπο.

Σίγουρα για να εισάγουμε τη γυμναστική στη ζωή μας, θα πρέπει να πάρουμει μία ώριμη απόφαση, καθαρά δική μας και να έχουμε ξεκάθαρους στόχους και λόγους, που να μας καλύπτουν και να μας κάνουν να την αγαπήσουμε.

Πώς Να… Εισάγετε Τη Γυμναστική Στην Καθημερινότητά Σας
User Rating: 4.6 (1 votes)